söndag 3 maj 2015

Funderar på varför

Ibland funderar jag verkligen på varför jag sitter här och försöker plita ner mina ord. Det är ju inte så att jag har supermånga läsare direkt, men samtidigt är det ju kul att få skriva av sig emellanåt. Jag är kanske inte den mest spirituella skribenten, men jag försöker berätta om mina tankar och funderingar. Kanske man skulle försöka skriva på något annat sätt? Mera funderingar om vad jag gör och tänker, än vad som händer runt omkring mig? Eller är blandningen bra? Att ha lite av varje? Har också funderat på att skriva recept, eller om bakning, eller om mina projekt jag alltid har vare sig det är att sy, sticka, virka eller måla... Brukar ju kunna ha lite grejor för mig då och då!




Fast själv tycker jag det är roligast att läsa andras inlägg när det är bilder med, och jag har upptäckt att jag inte alls är så bra på att ta bilder, jag glömmer bort att ta fram min mobil, eller ta med mig en riktig kamera. Eller så tar jag bilder som ser helt sjuka ut... ->

Nä, jag vet inte jag... Kanske man bara skulle lägga ner helt och hållet, eller så blir det sporadiska inlägg då och då, med absolut helt obetydligt innehåll. Eller så kanske man skulle försöka få till en frisyrblogg? Med olika uppsättningar, och idéer om lockar, flätor eller annat! Jag har ju två tjejor med fantastiska hår som går att göra massor med! Ja, det tål att tänkas på, helt klart!


Ja, vi får se vad som kommer framöver, kanske nåt kul, kanske inget alls. Men jag ska försöka hitta på nåt bra, vare sig det blir för min egen skull eller någon annans, det får tiden utse. Tjingeling så länge!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar