söndag 8 februari 2015

Update

Som vanligt är jag dålig på att skriva. Får liksom aldrig till det. Datorn min är trasig, eller trasig är inte rätta ordet, jag försökte säkerhetsåterställa och tömma den på en massa skit för att den var fullproppad med en massa onödigt, och sen har den inte lust att funka som jag vill. Behöver en dator-doktor pronto!! Det är inte lika lätt och trevligt att uppdatera via mobilen. Även fast det oftast blir så...

Jag har börjat pyssla igen, inspirationen är äntligen tillbaka! Så himla roligt! Just nu är det virkning som gäller, har gjort några små 'amigurumis', söta små figurer, lagoma att göra på en kväll eller tre. :)

Tycker det är så roligt att ge bort presenter, så lilla 'Bajen-Stuart' gav jag till R, och den lilla gröna giraffen gav jag till R:s systerdotter P. Hon verkade gilla den! Hon är en sån liten sötnöt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar