onsdag 25 februari 2015

Sådärja!

Lite nytt här på bloggen, kanske det kan få mig att bli lite mer skrivsugen... Fast det bästa är ju att jag fått tillbaka min dator - som nu fungerar! Yey! Bara det gör ju att jag skulle kunna tänka mig att skriva en mindre roman... Eller kanske inte...

Imorse vaknade jag med lite nackvärk, som spred sig uppåt och tog tag i huvudet - BANG! - Mr Migrän kom på visit... Suck.. Haft mycket migrän den senaste tiden och det är så fruktansvärt jobbigt, vet inte vad jag ska göra åt det?!? Idag hjälpte inte ens medicinen så jag blev hemskickad från jobbet redan efter två timmar. Kom hem och la mej på soffan ett tag, somnade till för att sedan börja titta lite på film. Somnade en stund till och sen kände jag mig bättre. Tog en kortare promenad med mami och papi bara för att få lite luft och ljus, idag var det nämligen solsken!! Sitter nu här, lite seg efter migrän, men mår helt okej igen. Så jobb imorgon igen.

I morgon kväll ska jag och R på Bandit Rock Awards, ska bli riktigt najs! Bra band som spelar och kanske en och annan överraskning! Lovar uppdatera sen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar