måndag 14 juli 2014

Ledigt!

Måndag morgon. Eller förmiddag snarare... Det spelar liksom ingen roll för jag är äntligen ledig!! Semester i 4 veckor för första gången sedan 2005... Det känns behövligt även om det är konstigt och jag är nästan helt utan planer!

Min semester började redan i fredags då jag tog en lugn promenad i solskenet hem till
finaste Lena för en kaffe och massa prat, och gos med bästa bebben Ida såklart!


Kvällen tillbringades med firande av födelsdagsbarnet Hampus långt in på småtimmarna. Lördagmorgon gick jag runt hörnet på mitt hus och fick snygga semesternaglar av Erika. Jag får ju inte ha naglar i vanliga fall så nu gäller det att passa på!!


På kvällen grillade jag hos en kompis,  härligt skönt att kunna sitta ute hela kvällen! Söndag blev film- och pizzadag. . :) Å nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Om jag ens ska göra nåt... Finns inga måsten - jag har ju semester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar