onsdag 2 juli 2014

Aktiv helg..

I fredags var jag ju som berättat på Ågesta golfklubb och dansade järnet i ett par timmar - superkul! På lördag morgon/förmiddag åkte jag och Malin  till Farsta C för lite shopping... En och annan påse hängde med hem, hittade ett par byxor för en gångs skull! Yey! Brukar ha vääldigt svårt för att hitta brallor som passar annars, men plötsligt... ;) Lite annat smått och gott fick också flytta hem till mej...

När vi kommit hem var det dags att ringa hit finaste Susanne för middag och vinkväll - och förstås en hel massa tjejsnack..!


Kvällen bara försvann, precis som den brukar göra när man har roligt! Mindre roligt var det att kliva upp tidigt för att följa med Ronja och hennes kompis till Gröna Lund dagen efter kvällen före... Lite tung i huvudet var jag allt, men det gick över som tur var! 

Vi hade en himla tur med vädret, solen lyste titt som tätt och det var ganska behaglig temperatur!  Tjejerna åkte på för fullt, jag tror dom tog Twister 7 gånger eller nåt... Själv åkte jag den EN gång! Fast jag gillar berg-och-dalbanor, så det är ingen fara. Tyckte mest det var dyrt med 60 spänn för ett åk... Så jag travade runt ett x antal varv inne på Grönan, det är tur jag gillar att titta på folk! Haha! 
Trött var jag i alla fall när jag kom hem, och när tjejerna kom hem till mej var det nästan dags att sova för att orka med en helt ny vecka igen.   Återkommer väl med mera nytt en annan dag! ;) See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar