fredag 17 januari 2014

Korvstoppning

Två dagars riktig korvstoppning... Ja, alltså, jag har varit på kurs och det blir vääldigt intensivt! Mycket info på kort tid, men samtidigt är det mest en påfyllnad och fördjupning av saker jag redan "kan". Att få möjligheten att gå på kurs är fantastiskt roligt, det kan bli en sån aha-upplevelse. Inte alltid dessvärre... När jag gick i skolan hade vi nån föreläsning som var heelt bortkastad, det handlade om saker som vi lättare förstått genom att läsa ett kapitel i en bok, eller att fått träffa någon med aktuellt problem. Kursen jag nu gått gav mig dock massor!

Tyvärr betyder ofta kurs att det blir massor av stillasittande, så nu har jag ont i ryggen, träsmak i baken och är fruktansvärt rastlös! Måste verkligen ta mig iväg för å träna imorgon! Ska bli så skönt! Bara jag kan sova inatt. Har några fnissiga tjejer i rummet bredvid... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar