måndag 28 oktober 2013

Insta-vecka

Har inte varit på hugget den senaste tiden, lite hösttrött tror jag minsann. Trots att jag gillar årstiden så blir jag trött när mörkret kommer. Idag kändes det extra tydligt när det var mörkt när jag gick från jobbet...

Men som rubriken lyder så har jag ändå lagt upp några Instagram-bilder denna vecka!
Det började med en härlig höstig promenad bland rasslande torra löv som man barnsligt nog inte kan låta bli att sparka runt i!!

Senare i veckan så var det en så otroligt vacker soluppgång som jag inte kunde låta bli att fota förstås! Jag har en härlig utsikt från jobbets parkering, eller vad??


Mina darlings har ju precis varit hos mig i veckan och i lördags hade vi soffmys framför TV:n under filtar, bordet fullt av godsaker och läskeblask i glasen. ;)


Nu laddas det inför en ny spännande vecka, man vet aldrig vad som händer! 
Tjingeling!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar