måndag 19 november 2012

Konstiga drömmar

Vaknade inatt/imorse av att jag drömde så konstigt. Ena sekunden var jag nån typ av ambulanspersonal som skulle ut i ödemarken, tror tillen gammal gruva (?!), och rädda folk som gjort sej illa i ett tält (jag sa ju det var konstigt!) marken hade sjunkit undan och dom hade typ ramlat ner i ett hål. Plötsligt var en jag följer på Twitter där, som campade med sin "nya", och upptäcker att det är min sambo! Som för övrigt aldrig nånsin skulle campa! Efter det var det nåt med barnen, och bråttom var det men jag vet inte varför, så jag fick använda min jääääättegamla bil som jag inte ens sett på många år, å flera av mina klasskamrater satt i den och ropade och skrek. Lätt förvirrad vaknade jag och kunde absolut inte somna om. Det var längesen jag kom ihåg mina drömmar, och så skulle de va en sån...

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar