torsdag 29 november 2012

Hemväg

Efter en vecka full av seminar, föreläsningar, metodövningar, massor av skratt och dumma händelser sitter jag nu på flygplanet på väg hem. Samtidigt som det är jätteskönt att komma hem tycker jag det är trist. Man lär sig trots allt en hel del på våra inneveckor! En del saker blir klargjorda så att jag faktiskt fattar vad jag håller på med, fast å andra sidan är det ju en del saker som bara blir virrigare... Aldrig nöjd förstås!

image

Med fullt fokus mot målet! Kan inte fatta att jag snart gått i skolan i tre år! "Bara" sisådär lite på en höft ungefär sex månader kvar... Den 5 juni är min allra sista skoldag! Helt sjukt... Ska jag liksom vara färdig då? Vissa dar tycker jag inte att jag kan nånting medan andra dagar har jag faktiskt koll och känner att "klart jag fixar det här"! Ska nog bli en arbetsterapeut av mej nån dag! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar