söndag 1 mars 2015

söndagstankar..

Just idag känns det extra jobbigt med söndag. Som vanligt är det dagen som tjejerna antingen kommer eller åker, vilket alltid är en känslomässig berg-och-dalbana. Jag börjar ju förvisso bli van med det men det känns alltid konstigt och jobbigt varje gång. Denna gång extra mycket. Idag körde jag hem tjejerna till sin pappa precis som vanligt, men jag vet också om att det kommer dröja jättelänge tills nästa gång jag kommer se dem igen! Galet jobbigt! Nästa söndag åker jag ju med R till Teneriffa, den dagen tjejerna egentligen skulle komma hem till mej! Det betyder att jag inte kommer se dem på sisådär 3 veckor!!! Har aldrig nånsin varit borta från dem så länge, ever, EVER!! Visst ser jag fram emot vår resa, men fy så jobbigt det kommer att bli! Gäller att styra upp tankarna på massor av andra saker bara så ska det nog gå bra...

Älskar er mina underbara tjejer!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar