torsdag 5 juni 2014

En fredag fast torsdag...

Flera kvällar denna vecka har jag tillbringat på dansskolan... Vi har plockat fram danskläder som så småningom ska packas ner och tas med till Turkiet i slutet av sommaren. Är så skönt om allt är i der närmast färdigt innan sommaren så att man faktiskt kan få ledigt när vi har semester..  ;)


En av kvällarna kände jag mig så tung i huvudet, det var så varmt på dansskolan, och jag hade nog ätit lite dåligt - så jag var tvungen att göra något.. Sagt å gjort, jag slängde på mig träningskläderna när jag kom hem och drog ut och sprang en runda! Kors i krösamoset! Det var inte igår direkt...! Sprang i skogen och det var vääldigt lerigt på sina ställen så jag kände mig som en riktig lortgris när jag kom hem!!


Slutligen så är det ju kort vecka nu. Så plötsligt blev torsdag en fredag, och lagom till jag skulle från jobbet sprack molnen upp och solen tittade fram! Det här kan bli en riktigt bra helg!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar