lördag 29 november 2014

Advent

Först imorgon är det första advent, men jag har pyntat idag. Imorgon kommer jag vara upptagen hela dagen, så orken kommer inte finnas när jag är hemma igen. Dessutom vill jag nog helst bara sitta och njuta av lugnet, kanske ta en glögg o en lussebulle med tjejerna.
Imorgon är det dansuppvisning, hela dan, varje timme fram till sisådär halvfem kommer det vara nya danser. Ronja har nog 12 olika, själv har jag en... Det räcker, jag lovar!! På förmiddan ska jag sälja bröd, på eftermiddan blir det att hjälpa till med knutar o kläder.. Det är en merit att kunna hålla tungan rätt i mun! ;)
Kanske återkommer efter uppvisningen om jag har nån energi kvar!! ;)
Vinkevink!!

1 kommentar:

  1. Herregud! Du har fullt upp, själv ligger jag nerbäddad med feber i soffan och har inte tagit fram en endaste stake...
    På tal om stake, superfin den du har i fönstret. Såg att dom hade precis den modellen på Gekås. Kram på dig!

    SvaraRadera