fredag 5 september 2014

Hufvudstadsvandring

I dagens vackra väder tog jag mig in till vår vackra hufvudstad. Började med en mindre shoppingrunda i Gallerian, tog en sväng i den mer fashionabla Mood Gallerian där jag verkligen kände mig som en lantlolla... Satte mig i solen i Kungsträdgården där jag tittade på folk och framfusiga duvor.  Funderade en stund på vad jag skulle hitta på, hade inte direkt lust att gå in igen så jag kom på att jag skulle förena nytta med nöje! Sagt och gjort, jag reste mig upp och gick mot det Kungliga Slottet, genom Gamla stan, över Slussen och hela Götgatan. Stannade en kort sväng vid Ringens köpcenter innan jag traskade vidare över Skanstullsbron, Gullmarsplan och slutligen till Årsta. Blev en nätt liten promenad i maklig takt. ;)
Här kommer en bildkavalkad över hela promenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar