söndag 8 december 2013

Plötsligt händer det...

Ja, ingen Triss-vinst dessvärre... Däremot ett inlägg, vilket jag inte fått till på flera veckor. Visst händer det saker, men har varken haft lust eller ork att skriva..  Veckorna rullar på, ena veckan full fart med barnen hemma, nästa full fart med allt jag inte hinner med under mamma-veckan.

Både första och andra advent har passerat. Julen närmar sig med stormsteg och jag har mycket blandade känslor inför julen detta år. Tjejerna ska inte vara med mej och känns verkligen konstigt... Det är bara att gilla läget antar jag. Ska bli skönt att få vara med dom veckan efter när jag dessutom tagit ledigt några dagar för att verkligen kunna umgås! Ta en vända in till stan för rea-shopping, en bio kanske, eller bara ligga i soffan och se på film. Tillsammans. Härligt!!

Idag bakade tjejerna pepparkakshus. Det doftar pepparkaka i hela lägenheten!

2 kommentarer:

  1. Förstår dig, måste kännas fruktansvärt jobbigt att inte få fira med tjejerna. Men ni kommer säkert ha några härliga dagar tillsammans efter jul Kram på dig!

    SvaraRadera